הרחקת יונים במרכז

היונים בישראל הם חיה מוגנת! אסור לפגוע בהם ו/או להרוג אותם. וכמובן שאסור להרעיל אותם או להשתמש בשיטות שיכולות לגרום למותן.

עם זאת, היונים מהוות מטרד רב , כאשר הן שוכנות בקרבה לאזורי המגורים של בני האדם.

היונים, כידוע מאוד קשורות לאזור הקינון, ולא יינטשו או יעזבו אזור קינון.

היונים יוצרות נזקים רבים, ובכללם: לכלוך רב שנוצר כתוצאה מהלשלשת שלהם שנופלת מהמעקות על המרפסות ועל הרכבים, רפש, רעש מהגרגור שלהן ובעיקר, במוקדם או במאוחר, גורמות לכינמת יונים שגורמת לגירודים בכל הגוף.

לנו, בני האדם, לא נשארו הרבה ברירות, הרי לחיות עם היונים זה בלתי נסבל !!  לכן, סלע הדברה מזיקים מתמחים בהרחקת יונים במרכז, אנו מפריעים ליונים, ומונעים מהם את הכניסה לכוכים ולמסתורי הכביסה ולא מאפשרים להם לשבת על מעקות הבניין והגגות.

הרחקת יונים במרכז, נעשית במספר שיטות שונות, כל שיטה מתאימה לתנאי השטח בו יושבות /מקננות היונים. שיטות להרחקת יונים במרכז לדוגמה:

להרחקת יונים ממעקות מגגות- מומלצת בעיקר על ידי שימוש דוקרני נירוסטה- אל חלד, מיוחדים- ומקצועיים, בייצור אישי,

הרחקת יונים ממסתורי כביסה- שימוש ברשת ניילון שקופה, הרשת שלנו היא רשת ייחודית, שיש בה חומר ששומר עליה מקרני ה UV של השמש, כך שהרשת נשמרת לתקופה ארוכה. הרשת שקופה ואינה מפריעה לנוף ו/או אוויר.

בהרחקת יונים במרכז, חשוב לעבוד עם חברה מקצועית, שאינה מתפשרת על איכות העבודה, על שימוש בחומרים וציוד איכותי ומקצועי לדוגמה: רשתות איכותיות, כבלים וברגים שאינם מחלידים, פריסת רשת נכונה ללא "בטן" וללא "מתיחת יתר", דוקרנים אל-חלד בצפיפות נכונה וגובה נכון של הקוצים, כך שהיונים לא יוכלו לעמוד על או בין הקוצים. יש חשיבות רבה למיקום הרשת ו/או הדוקרנים בצורה נכונה, כך שהיונים לא תמצאנה מקום לשבת ולקנן, חרף ביצוע הפתרון לכאורה.

קרא עוד: הדברה בתל אביב | הדברת פרעושים

Call Now Button